Skolevej og skolebusser

Der er to busser, som kan benyttes til skole:

• Rute 451, som er en decideret skolebus, og som er gratis for alle.
    Bussen kører (Nr. Vissing)-Veng-Søballe-Gildhøjvej/Dalvej-Ryvejen/Gildhøjvej-Jeksen-Mesing-Forlev-Hårby-Skolen. Se køreplanen her
  • Rute 330, som er en offentlig rutebil og som kræver buskort. Bussen går fra Nr. Vissing-Veng-Skolen-Skanderborg. Se køreplanen her Buskort kan bestilles på skolens kontor.

Har barnet glemt noget i bussen?
For rute 451 kontakt Svidt Busser på tlf. 86 24 14 44.
For rute 330 kontakt Arriva på tlf. 70 234 333.

Når skolebørnene skal med skolebussen hjem, er der en skolepatrulje fra 6.kl. ved busstoppestedet ved afgangene lige efter skoletid, der på skift holder opsyn.

Der kan være lokale forhold fx trafikfarlige veje, som kan betyde, at skolen kan sørge for transport. Kontakt kontoret, hvis du er i tvivl.

For de elever, der har valgt Veng Skole, men som bor i andet skoledistrikt, skal forældrene selv sørge for/betale transporten til og fra skole.