Om Klub'n

Klub'n er en naturlig forlængelse af SFO-livet, og børnene ruller i klub, når de ruller til Midt'n (3.kl.).  Børnene tager nu i stigende grad ansvaret for eget liv, og klubbens aktiviteter udspringer af behovet hos de børn, der for tiden befolker Klub'n.

Vi har vore egne lokaler i den ene ende af skolen, og råder også over gymnastiksalen, som giver fantastiske muligheder for udfoldelse året rundt, med boldspil, leg og tummel.

Fodbold er altid populært

Vi bruger også de skønne udearealer at boltre os på. I skolegården bruges mooncars og stylter flittigt, og sportspladsen bliver brugt til at spille fodbold eller rundbold. Børnene får et let eftermiddagsmåltid, nogle gange laves bålmad omkring ilden i bålhytten.

Klubbørnene, der så småt er ved at blive unge, har også brug for bare at nyde ungdomsfællesskabet i klubben med hygge, en kop te, kreative sysler, computerspil, stikboldkamp i gymnastiksalen, eller hvad de har lyst til.

Klub'n åbner om eftermiddagen, når børnene får fri og lukker kl. 17, fredag kl. 16.30.

Klub'n har oftest åbent for tilmeldte børn i forbindelse med ferier og helligdage.
Så vidt muligt forsøger vi at afvikle alle medarbejdernes ferie i uge 29+30. Der kan dog arrangeres nødpasning eller pasning i anden institution efter aftale. Grundlovsdag og 24. december er lovmæssige lukkedage.

Ind- og udmelding af Klub'n foregår på skanderborg.dk/pasning med NemID, og her findes også information om takster for pladserne.

Har du lyst til at høre mere om Klub'n eller besøge os, er du meget velkommen.